본문 바로가기
해외POP/2009년이전

Bryan Adams - Heaven [듣기/가사/번역]

by 想像 2020. 12. 3.
반응형

캐나다 출신의 남성 가수 브라이언 아담스의 1985년 넘버원 싱글로 호소력 짙은 브라이언 아담스의 보컬이 매력적인 노래. 브라이언 아담스를 명실공히 세계적인 스타로 올려놓은 이 곡은 가사의 아름다움으로 인해 애청되고 있는 대표적인 락 발라드송.

 

오, 우리의 어린 시절을 생각하면서
Oh, thinkin' about all our younger years,

너와 나 밖에 없었어
There was only you and me,

우리는 젊고 거칠고 자유로 웠습니다
We were young and wild and free

이제 아무것도 당신을 내게서 데려 갈 수 없습니다
Now nothin' can take you away from me

우리는 전에 그 길을 걸어 왔어
We've been down that road before

하지만 이제 끝났어
But that's over now,

당신은 더 많은 것을 위해 나를 다시 돌아와
You keep me comin' back for more
베이비, 넌 내가 원하는 전부 야
Baby, you're all that I want

네가 여기 내 품에 누워있을 때
When you're lyin' here in my arms,

난 믿기 힘들어
I'm findin' it hard to believe

우리는 천국에 있습니다
We're in heaven
그리고 사랑은 내가 필요한 전부입니다.
And love is all that I need,

그리고 나는 당신의 마음에서 그것을 찾았습니다
And I found it there in your heart

보기가 너무 어렵지 않습니다
It isn't too hard to see

우리는 천국에 있습니다
We're in heaven

(우리는 천국에 있습니다)
(We're in heaven)
베이비, 넌 내가 원하는 전부 야
Baby, you're all that I want

네가 여기 내 품에 누워있을 때
When you're lyin' here in my arms,

난 믿기 힘들어
I'm findin' it hard to believe

우리는 천국에 있습니다
We're in heaven
이제 그 누구도 당신이 나에게 의미하는 바를 바꿀 수 없습니다.
Now nothin' could change what you mean to me uh,

내가 말할 수있는 게 많아
There's lots that I could say

하지만 지금 날 안아줘
But just hold me now,

우리의 사랑이 길을 밝혀 줄테니까
Cause our love will light the way
베이비 넌 내가 원하는 전부 야
Baby you're all that I want

네가 여기 내 품에 누워있을 때
When you're lyin' here in my arms,

난 믿기 힘들어
I'm findin' it hard to believe

우리는 천국에 있습니다
We're in heaven
그리고 사랑은 내가 필요한 전부입니다.
And love is all that I need,

그리고 나는 당신의 마음에서 그것을 찾았습니다
And I found it there in your heart

보기가 너무 어렵지 않습니다
It isn't too hard to see

우리는 천국에 있습니다
We're in heaven
이제 우리의 꿈이 실현됩니다.
Now our dreams are comin' true,

좋은시기와 나쁜시기를 통해
Through the good times and the bad,

난 당신 옆에 서있을 게요
I'll be standin' there by you
그리고 사랑은 내가 필요한 전부입니다.
And love is all that I need,

그리고 나는 당신의 마음에서 그것을 찾았습니다
And I found it there in your heart

보기가 너무 어렵지 않습니다
It isn't too hard to see

우리는 천국에 있습니다
We're in heaven
그리고 나는 당신의 마음에서 그것을 찾았습니다
And I found it there in your heart

보기가 너무 어렵지 않습니다
It isn't too hard to see

우리는 천국에 있습니다
We're in heaven
반응형