본문 바로가기
팝음악/올드팝송

Eliane - Keep You Safe [듣기/가사/번역]

by 想像 2023. 4. 26.
반응형

하루가 다르게 당신은 늙어가고 있습니다.
Day by day you're getting older

삶의 길을 찾으려 노력하다
Trying to find your way in life

싸워야 할 일들이 있을 거에요
There will be things to struggle over

그리고 끝이 보이지 않아
And there ain't no end in sight
Hey 두려워하지마 넌 괜찮을거야
Hey don't be afraid you'll be okay

내가 바로 네 옆에 있어 너를 안전하게 지켜줄게
I'm right by your side I'll keep you safe

당신의 길을 가로막는 것이 무엇이든
Whatever may come or stand in your way

나는 당신을 안전하게 지킬 것이라고 약속합니다
I promise you I will keep you safe
단어는 항상 쉽게 오는 것처럼 보일 수 있습니다.
It might seem words always come easy

아무도 당신의 내면이 어떤지 모릅니다.
No one knows how you feel inside

하지만 날 믿을 수 있는 게 있어
But there's a thing you can believe me

나는 때때로 같은 것을 느꼈다.
I felt the same from time to time
Hey 두려워하지마 넌 괜찮을거야
Hey don't be afraid you'll be okay

내가 바로 네 옆에 있어 너를 안전하게 지켜줄게
I'm right by your side I'll keep you safe

당신의 길을 가로막는 것이 무엇이든
Whatever may come or stand in your way

나는 당신을 안전하게 지킬 것이라고 약속합니다
I promise you I will keep you safe
내가 널 안전하게 지켜줄게
I'll keep you safe
그저 눈물이나 작은 속삭임
Just a tear or tiny whisper

그리고 내가 거기 있을게 내 여동생
And I'll be there my little sister
Hey 두려워하지마 넌 괜찮을거야
Hey don't be afraid you'll be okay

내가 바로 네 옆에 있어 너를 안전하게 지켜줄게
I'm right by your side I'll keep you safe

당신의 길을 가로막는 것이 무엇이든
Whatever may come or stand in your way

나는 당신을 안전하게 지킬 것이라고 약속합니다
I promise you I will keep you safe
Hey 두려워하지마 넌 괜찮을거야
Hey don't be afraid you'll be okay

내가 바로 네 옆에 있어 너를 안전하게 지켜줄게
I'm right by your side I'll keep you safe

당신의 길을 가로막는 것이 무엇이든
Whatever may come or stand in your way

나는 당신을 안전하게 지킬 것이라고 약속합니다
I promise you I will keep you safe

반응형